Notícia

Què és la plagiocefàlia i la TMC?

Per què el meu bebè mira sempre cap a la mateixa banda i té un costat del cap més aplanat?
Què és la plagiocefàlia i la TMC?
La plagiocefàlia és una malformació cranial en què el bebè desenvolupa un aplanament en la part posterior-lateral del cap, de forma unilateral, a causa d’un excés de pressió mantinguda en una mateixa regió del crani.

REFORÇ d’EXTREMITATS INFERIORS amb l’ANELL de PILATES

En aquest vídeo hi trobaràs un recull d’exercicis per tonificar i reforçar la musculatura de les teves extremitats inferiors amb l’anell de Pilates.
Els exercicis que t’hi ensenyem estan avalats pel nostre equip de Fisioterapeutes i els pots fer sempre que no et provoquin dolor ni quedis molest després de fer-los.

vídeo

EXERCICIS de REFORÇ de MALUC (Fase inicial)

De la mateixa manera que treballar la mobilitat articular es important, un cop el dolor ha disminuït, hem d’iniciar una pauta de reforç muscular de totes aquelles estructures que s’insereixen o tenen especial relació amb el maluc.
En aquest vídeo hi trobaràs diferents exercicis per començar a tonificar tota la musculatura que està en relació amb el maluc .

vídeo

EXERCICIS per la ZONA LUMBAR (Segona fase)

La principal causa del dolor lumbar és la inestabilitat d’aquest segment.
Aquest vídeo és la segona fase de treball lumbar, igual que en la primera fase, t’hi ensenyem una sèrie d’exercicis de reforç de tota la musculatura estabilitzadora d’aquesta zona, així com estiraments específics dissenyats per cuidar la teva esquena .