REFORÇ d’EXTREMITATS INFERIORS amb l’ANELL de PILATES

En aquest vídeo hi trobaràs un recull d’exercicis per tonificar i reforçar la musculatura de les teves extremitats inferiors amb l’anell de Pilates.
Els exercicis que t’hi ensenyem estan avalats pel nostre equip de Fisioterapeutes i els pots fer sempre que no et provoquin dolor ni quedis molest després de fer-los.

video

EXERCICIS de REFORÇ de MALUC (Fase inicial)

De la mateixa manera que treballar la mobilitat articular es important, un cop el dolor ha disminuït, hem d’iniciar una pauta de reforç muscular de totes aquelles estructures que s’insereixen o tenen especial relació amb el maluc.
En aquest vídeo hi trobaràs diferents exercicis per començar a tonificar tota la musculatura que està en relació amb el maluc .

video

EXERCICIS per la ZONA LUMBAR (Segona fase)

La principal causa del dolor lumbar és la inestabilitat d’aquest segment.
Aquest vídeo és la segona fase de treball lumbar, igual que en la primera fase, t’hi ensenyem una sèrie d’exercicis de reforç de tota la musculatura estabilitzadora d’aquesta zona, així com estiraments específics dissenyats per cuidar la teva esquena .

ESTIRAMENTS MUSCULARS de les EXTREMITATS SUPERIORS

Els estiraments musculars són importantíssims, no només per la rehabilitació de moltes lesions, sinó justament per evitar la seva aparició, per recuperar-nos després d’un treball muscular, per re equilibrar grups musculars, per eliminar tensions innecessàries a les articulacions i a d’altres grups musculars,…
En aquest vídeo hi trobareu un gran nombre d’estiraments de dits, mans, avantbraços i braços.

EXERCICIS de MOBILITAT de MALUC

El maluc es una de les articulacions més mòbils del nostre cos i que, al mateix temps, ens ha d’aportar estabilitat i reforç per poder diambular i realitzar les nostres activitats de la vida diària amb normalitat.